Ch.st.Wailerott


LVT Kardašova Řečice - 26.8.-3.9.06

27.10.2008 09:46

Kardašova Řečice
Jeden z nejlepších táborů, jaké jsme kdy zažily-možná proto, že byl první. Ale řekla bych, že tím to nebude a že ho může překonat jen dálší kardaškový tábor.
Začal 26. srpna a domů jsme musely odjet už 3.září ráno.
Tábor měl dvě malé vady, a to že jsme tam neudělaly zkošku ZZO a že jsme musely odjet.
První den byl poněkud zvláštní:nikoho jsem neznala a cítila se divně.
Přijely jsme, postavily stan, a jelikož začalo pršet, tak jsme si zdřímly. Po probuzení jsem začala hořce litovat rozhodnutí, nevzít si knihu, a tak jsem se vydala nějakou si půjčit od ostatních táborníků...Osud nás ,,bohužel" zavál ke skupině Marcely Šedivé/Brotánkové, která se okamžitě urazila-jak se někdo může nudit v její přítomnosti??...:) A tak jsem se seznámila s jednou z nejlepších skupin lidí kolem rtw ( +Marcela má velké knírače ).

Každý den vypadal zhruba takhle:
Ráno(brzo) stopy, pak poslušnost a v pět odpoledne obrany. Večer se samozřejmě sedělo u ohně a řešily se důležité věci kolem psů:)

Poznaly jsme spoustu skvělých lidí...

Dášu ProcházkovouObrazek

Lucku Zavoralovou
Obrazek

Petra Pfluga
Obrazek



Ivu MolnarovouObrazek


Bratry ProcházkovyObrazek
Obrazek

Petra Filipa
Obrazek

Marcelu Šedivou
Obrazek

Alici Wludykovou
Obrazek
A se všemi jsem vedla nekonečnou debatu, táhnoucí se přes celý tábor, o správném a spisovném jazyku-bez výsledku:(


Víc fotek a info na: https://www.vombat.cz/LVT2006.htm

—————

Zpět